اسلایدر

فـقط بـآشــهـ

از تو نه از خودم پُرم...
Home Me Bax Back Design Khat Chat
فـقط بـآشــهـ

 

گــــآهــی وقــتا مــیــخوآی

یــکــی کــنـآرت بآشــهـ

بـــهـ حَــرفآت گــوش کــنهـ

چــیــزی نــگــهـ

کـــآری نـــکنــهـ هـآ ...

فــقــط بآشــهـ هَــمـیــن !i



نظرات شما عزیزان:

ژیگول
ساعت10:52---4 مرداد 1394
قالبت با خودت هماهنگه زشت بی ریخت
پاسخ:خودت زشتی بیژول


خاتون
ساعت20:39---3 مرداد 1394
چ قالب خوشملی
پاسخ:مرسی عزیزم


خاتون
ساعت12:12---30 تير 1394
عکسش از آن خودت بید؟
خوش بحالت خوشگل مینویسی
پاسخ:اره یهویی بود هه.فدات عزیزم


ژیگول (طاها)
ساعت12:56---26 تير 1394
زشت بی ریخت چاق کچلهیچی اینارو باید بهت می گفتم دلم خنک میشدتا درودی دیگر بدرود
پاسخ:اینایی که گفتی صفات خودت بود اره؟!ههه


ژیگول (طاها)
ساعت11:25---26 تير 1394
آرزو به دل موندیم این ریخته زشت و کریه تو رو ببینیم یا ناخنات تو عکس بود یا موهات تا اکتشافاتی دیگر من الله توفیقمیگم راستی چه خبر کجایی چیکار میکنی؟راستی از زشتای سکه چه خبر؟نمیام سکه تو کفم بمونید!
پاسخ:خخخخ پ تو کفش بمون!همین دور و برام دی اووو زشت تر از تو هم مگه هس؟!والا من که نموندم..!


طاها
ساعت11:41---25 تير 1394
سلام و خداحافظ
پاسخ:این نترکی تو!


A!da
ساعت1:48---24 تير 1394
نفهم ترین چیز تو دنیا
دلــــــــــه
هزار دلیل و منظق براش میاری
باز شب که میشه ازت میپرسه
چـــــرا؟!
پاسخ:لایکـــ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ farimah


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ڪدموس اسمایلے

کد آهنگ